Select Page

lol

ΑΥΤΗ Η ΔΙΑΔΡΑΣΤΙΚΗ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ, ΜΕΡΟΣ ΤΗΣ ΚΑΜΠΑΝΙΑΣ ΤΗΣ LEW’LARA/TBWA ΓΙΑ ΤΟ CAFÉ PELÉ ΘΑ ΣΕ ΚΑΝΕΙ ΝΑ ΧΑΣΜΟΥΡΗΘΕΙΣ.

ΑΥΤΟ ΑΚΡΙΒΩΣ ΔΗΛΑΔΗ ΠΟΥ ΘΕΛΕΙ ΝΑ ΠΕΤΥΧΕΙ Η ΒΡΑΖΙΛΙΑΝΙΚΗ ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΗ.

Η διαφημιστική Lew’Lara/TBWA έστησε τις πρωϊνές ώρες ένα ψηφιακό πάνελ με έναν αισθητήρα κίνησης στην πιο πολυσύχναστη στάση μετρό του Σάο Πάολο. Όταν κάποιος πλησίαζε λοιπόν αυτή τη ψηφιακή πινακίδα, τότε το πρόσωπο που απεικονιζόταν ξαφνικά χασμουριόταν. Όπως είναι φυσικό, πολλοί από αυτούς που περίμεναν το μετρό ξεκίνησαν να χασμουριούνται ( το χασμουρητό είναι πολύ μεταδοτικό). Μετά το χασμουρητό λοιπόν, η εικόνα έδειχνε το προϊόν.

Αν το προϊόν της πινακίδας δεν ήταν αρκετό για να τους «αφυπνίσει», τότε εμφανίζονταν κοπέλες με «κατάλληλο» ντύσιμο με δείγματα καφέ! Το τελευταίο κομμάτι με τα κορίτσια θεωρήθηκε από πολλούς θεατές λίγο ξαφνικό και προκλητικό αλλά γενικά η όλη καμπάνια ήταν εξαιρετική και δείχνει ακριβώς το πόσο δυνατό και αποτελεσματικό είναι το Prankverising (διαδραστικές διαφημίσεις που δημιουργούν απευθείας εμπειρίες με ένα προϊόν).

Όσο αυτές οι διαδραστικές διαφημίσεις παραμένουν διαφορετικές, δημιουργικές και έξυπνες,τόσο πιο δύσκολα θα τις βαρεθεί το κοινό!

Απολαύστε και χασμουρηθείτε!

https://www.youtube.com/watch?v=kN05Yq4SZCg

 

Πηγή το άρθρου είναι το πολύ έξυπνο blog του Ραφαήλ Χουβαρδά :

https://containyourmarketing.wordpress.com/2015/05/24/diafimisi-diadrastiki/

 

raFAel

Ονομάζομαι Χουβαρδάς Ραφαήλ. Γεννήθηκα και μεγάλωσα στις Σέρρες. Σπούδασα στο τμήμα Οικονομικών Επιστημών του Αριστοτελείου Πανεπιστημιου Θεσσαλονίκης. Παράλληλα με τις σπουδές μου και μετά την απόκτηση του πτυχίου μου, εργάστηκα στον κλάδο των πωλήσεων και του marketing πολυτελών αυτοκινήτων.